» RÖDLUVAN


Jag har alltid velat ha en röd kappa, men aldrig riktigt hittat någon som jag gillat. Men sen såg jag den här när Elloskatalogen damp ner i brevlådan. Är den inte fin så säg! =)

Jag tycker den ser riktigt snygg ut! Och den mysiga luvan är ett stort plus. Läste även kommentararna från folk som köpt den och merparten verkar vara nöjda. Dessutom så skrev många att den var lång i ärmarna så det bådar ju gott! Är hopplöst att hitta jackor med en bra ärmlängd annars.

Det känns ju lite fel att köpa en vinterkappa mitt i sommaren, men man vill ju inte riskera att den ar slut så det får nog bli ett hemklick på denna! =)















Tack för titten1 Den röda jackan är RIKTIGT snygg! Har själv kollat på den en massa gånger, men aldrig klickat hem den! :(

Men tydligen är det fler än jag som gillar det :)

2010-07-19 // 14:44:16

den är jättefin och rött är sååååååååååå inne i höst ;)

2010-07-19 // 19:10:37

sv: tack =)



åh härligt med rött i höst, så elegant! skulle passa dig perfekt

2010-07-19 // 23:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback