» GARDEROBSRENSNING & FYND

Ikväll har jag rensat i förådet i källaren samt mina garderober. Jag måste ändå ge en liten eloge till mig själv för det är faktiskt tämligen välorganiserat i källaren. I mina garderober uppe däremot så var den en annan historia. Jag trodde inte att det fanns så mycket att ge bort, men chi fick jag. Tre bananlådor med kläder fyllde jag. Dessutom så hittade jag en massa väskor som jag inte riktigt vet varför jag sparat. Det var en riktig tillbakablick att gå igenom dem, de var fulla med en massa kvitton och andra små grejer. Jag kan meddela att genom min rensning så har jag tjänat, 2 st guldtior, 5 tamponger, 3 uppladdningsbara batterier, ett reselakan i siden och en schweizisk armekniv som varit borta sen jordenrunt resan. :o) Erikshjälpen nästa!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback