» INREDNING FRÅN HEM & HOBBY I HJO



Det här köpte jag på Hem & Hobby när jag var där sist. De har så himla mycket fint! Jag är väldigt nöjd med plastblommorna måste jag erkänna. Det går knapt att de att de inte är äkta, speciellt inte de tjockbladiga växterna!

Ikväll har jag julpyntat lägenheten, nu fattas bara julgardinerna och en gran. Jag håller tummarna för att jag kan fixa det nästa vecka!

Imorn kväll ska jag och Joel till Liseberg och åka skridskor och köpa vaniljfudge! Efter det tänkte vi gå ut och käka nån stans på stan, ska bli mysigt! Jag har kommit på att jag fullkomligt älskar snön ute! Det var nog många år sen jag hade så här mycket julkänslor så här tidigt! Love it!



» Anna

Vad mysigt de låter att gå dit. Håller med dig har med fått julkänslor med all snö ute=)

2010-11-26 // 19:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback