» SÖT HUND- NAGLAR- JULGARDINER




Har ni sett vilken söt liten hud (och tjej oxå såklart)! Kortet tog jag när jag och Emily och Gizmo var uppe och gick på berget sist jag var hemma i Falköping.

Gizmo är en "stor hund" och tycker om att bära på saker, i det här fallet Emilys vante. Speciellt när han är trött och uttråkad. Hur sött är inte det!

På tal om något heeelt annat. Jag har fått dille på vitt mjölkigt nagellack med ett lager silverglitter över. Ser nästan ut som snö som glimmar på naglarna och vad kan passa bättre just nu? Ahja.. förutom rött då.. :o)


Igår beställde jag julgardiner från Jotex. De med hjärtan tänkte jag ha i köket eller i sovrummet och de randiga i vardagsrummet. Jag tog de som var 220 långa. Jag gillar att de randiga ser lite gammeldags ut! Hoppas de kommer snart för det börjar ju dra ihop sig!

Imorn ska jag julpynta efter jobbet. Mysigt!







» Emily

Gudarns vilken söt hund jag har! :)

2010-11-25 // 11:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback