» DIARY

Den här underbara lilla hunden har jag gosat med i helgen! Visst är han söt?! Det var jättemysigt hos Emily igår. Vi gjorde smördagsinbakad fläskfilé med creme bonjour "vitlök & örter", hemmagjord potatisgratäng, sallad och det det ett rött shiraz vin. Underbart gott! Jag kan inte fatta att jag alltid har köpt potatisgratäng. Det var ju hur enkelt som helst att göra själv! Från och med nu så blir det definitivt ingen mer "köpe gratäng"!

Jag upptäckte även att det växte vindruvor på deras innergård. Hur coolt är inte det?!

Idag har jag, Emily och Gizmo gått en skön promenad på berget. Innan det så jag grundmålat mitt "nya" hörnskåp och nu sitter jag och bläddrar i mammas inredningsmagazin och får massor av inspiration! Later! :o)



» Emily

Han är världens finaste den hunden!! :) Jag har också haft mysigt i helgen...och gud vad god mat vi åt och gott vin vi drack!!

2010-09-19 // 20:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback