» RÖDLUVAN




Nu är hösten här! Även om det börjar bli kyrligare så tycker jag att det är helt underbart. Luften känns frisk och klar och träden har så fina färger. En annan höst när jag känner att jag har mer tid över så ska jag införskaffa en fin systemkamera och börja ta en massa bilder!

Kappan här ovan beställde jag från Ellos för ett tag sen. Jag älskar den stora luvan som man kan gömma sig under när det rengar, snöar och blåser! Jag har velat ha en röd kappa länge, men inte riktigt hittat någon jag gillat, men den här känns perfekt!

Ikväll så har jag varit hos Jossan en sväng. Vi gick en promenad i Skatås, åt kantarellsoppa, scones och drack te. Hur mysigt som helst!

Imorn ska jag ta bilder för nån reklamsnutt för Xdins räkning. Lite kul som omväxlig. Sov gott!



Oh, vilken fin! :)

2010-09-29 // 10:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback