» TJEJHELG I STHLM

Helgen har varit heeelt fantastisk! Jag bävade lite för att sitta i en bil 7 timmar upp till Sthlm, men med fem goa töser och massor att uppdatera oss om så kändes det som att det gick på ett litet kick. I lördags var vi uppe med tuppen (cirka tre timmar tidigare än om jag hade fått bestämma *hehe*), men så här i efterhand så kanske det inte var så tokigt trots allt för vi hann  med massor! Vi strosade omkring i city i två timmar. Jag köpte två par skor och en kavaj. Sen lunchade vi och på det tog vi en fika.

Sen va det dax att bege sig hem till Åsa för att svida om inför kvällen. Vi tog oss till Söder (Hornstull) och till taqpasrestauarngen Ramblas, helt fantastiskt god mat! Och billigt! För ynka 200 kr blev jag  proppmätt och lite lullig *hehe* Kvällen avslutades med en "Oreo & Cream" drink på V4. Igår tog vi en välbehövlig långpromenad runt vå sjöar där Åsa bor och sen satte vi oss i bilen hem.

Drinken på V4 kan var en av de godaste jag dryckit. Vi provade även ett "nytt*" rött vin på Ramblas som hette Umbala som jag blev lite kär i. :o)

Strax innan åtta landade jag i Joels soffa nöjd och trött! Tack tjejer för en riktigt superhelg!




» Åsa

Vilka fina bilder Linda! Det var verkligen en fantastisk helg!!! Love you girls!

2010-09-28 // 13:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback