» DIARY

Skit oxå!!! Det verkar inte som att jag fick det där uppdraget som jag ville ha och var på intervju för. Slutgiltigt besked kommer på fredag så det är inte heeelt kört än, men jag väljer nog att se det så trots allt. Chanserna känns inte jättestora att jag får det precis. Nåja.. Life goes on! Idag har det varit himla gött väder här i Gbg! Det firade jag med två varv runt Sijsön efter jobbet. Det ryktas även att man pappa stukit de två sista lagren på mitt hörnskåp. Min pappa är snäll han =)

På fredag åker jag och fem andra töser upp till Sthlm för att hälsa på allas vår Åsa. Ska bli superskoj med en riktigt tjejhelg med massor av shopping, got mat, fika, promenader och drinkar! Can't wait!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback