» TOKBILLIGT PÅ HEMTEX BACKAPLAN

Hej på er!

Nu var det nästan två veckor sedan jag skrev sist och nu ska jag berätta varför :o) Först så hade vi semester och jag var aldeles för upptagen och njöt aldeles för mycket av sommaren för att orka blogga. I söndags drog jag på mig en förkylning och i måndags så började jag jobba igen. Så motivationen har inte dirket varit på topp. Sen har jag känt lite att jag ju borde börja med att lägga upp bilder från semestern innan jag skriver nåt annat och det förstnämnda har jag dragit mig lite för för det är så jobbigt. Så nu skiter jag i att lägga upp några semesterbilder och bloggar på som vanligt tills andan faller på att fläka ut min semester här på bloggen :o)

Med det sagt så måste jag bara berätta att jag av en händelse råkade glida in på HemtexBackaplan på lunchen. Och vilken tur jag gjorde det! De hade halva reapriset på nästan allt och det fanns massor av fina grejer! Butiken ska tydligen stänga vilket kan förklara att de reade ut så mycket! Nedanstående betalade jag 220 kr för. Sicket kap va?! Stolsdynor till trädgårdsmöblerna har jag varit ute efter ett bra tag, men snålat ur när väl hållt i dem. 25 kronor per kudde tycker jag är ett rackarns billigt pris :o) Den gula löparen kostade 25 kr, bordstabletterna (4 st) kostade även de 25 kr och pläden kostade 50 spänn. Det ni!

Det är nästan lite sorgligt om man tänker på hur glad jag kan bli av lite reashopping så jag tycker vi struntar i att tänka på det ;o)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback