» DIARY

Joel: Det är så bra att simma för hur hårt man än kör så får man ingen träningsvärk".

Ja tjena! Antingen så har jag en pojkvän som bara fjantar runt i bassängen eller så gjorde jag något fel. För jag har minnsan träningsvärk i så gott som hela kroppen! Men gött var det att simma lite iaf. Dock så känner jag att jag nog inte ska göra det fööör ofta för det känns som att det kan bli ganska tjatigt att simma fram och tillbaka.


Igår spraymålade jag min stora guldspegel vit. Är helt frälst i sprayfärg. HUr bar som helst ju! Jämt och fint resultat!

Idag har jag jobbat rätt sent, sen har jag röjt undan allt julpynt. Tagit ner julgardinerna och hängt upp de nya. Det blev fint! Dock är de lite långa, men det får vara så så länge. Är ju symaskinslös just för tillfället så jag har iaf en hyffsad ursäkt för att inte lägga upp dem.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback