» DIARY & CLOTHING


God morgon och gott nytt år! Hoppas ni hade en riktigt rolig kväll igår, för det hade jag! :o) Lägger upp lite bilder sen..


Nu ska jag ge mig ut i solen en sväng. Det ryktas att det ska vara runt fem plusgrader så det kommer väl förmodligen att kännas som rena rama sommarvärmen om man jämför med de många minusgrader som vi haft den senaste månaden.


Jag hittade ju som sagt ingen ny nyårsklänning så det fick bli en gammal från Cubus. Lyxade till det med lite sötvattenspärlor, thomas sabo, samt ett silverarmband som jag fick av Joel när jag fylde är. Den svarta fjärillen hittade jag på H&M och den stora ringen är en gammal trokänare som jag köpt i Mexico (och som jag i princip alltid har på mig)


Ikväll så ska jag och Joel fira in det nya året med pizza och ett gäng skräckisar!


Nu väntar solen! :o)














» Anna

Jättefin klänning..

2011-01-02 // 17:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback