» TÅRTBAK OCH BILBESIKTNING


Ibland blir jag så trött på mig själv! Jag skulle ju besiktiga bilen idag kl 16:00 på Bilprovningen i Mölndal. Trodde jag ja! När jag kom dit 15:38 och skulle checka in så stod det istället 15:40 i Sisjön, dvs två minuter senare! Hur klantig får man va? Åka till fel bilbesiktning på fel tid. Jösses. När jag väl kom till Sisjön så var klockan 15:55 och det var redan för sent :o( Ja satte på charmen så jag fick iaf en tid imorn tio över fyra. Den ska jag inte missa!

Dock så kan jag inte hjälpa att tro att det på något vis ändå var meningen att jag skulle missa tiden.. och att OM jag hade åkt rätt och varit där i tid så hade det inte gått vägen. Snacka om positiv logik *hehe*

Idag har jag förberett tårtorna till Joels fest på lördag. Nu är det bara själva sammansättningen kvar och om inte den går vägen så vet jag en som inte kommer att vara glad *asg*

Det har varit väldigt dåligt med "dagens" på sista tiden, men idag fick jag iaf till en suddig en innan jag gick till jobbet. Fyndade en skir skjorta i garderoben som jag glömt av at jag hade :o)

Nu ska jag förkovra mig i Uppdrag Gransking om IKEA.










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback