» BILDER PÅ MIG

Vet inte om ni kommer ihåg att jag agerade provdocka för ett gesällprov för hårstylist för ett tag sen. Fick iaf bilderna från detta innan Midsommar. Här är de som jag tyckte blev bäst, håll till godo! *hehe*















Kul att man fick användning för sin gamla balklänning igen! Som ni kanske anar så har turkost varit min favortfärg ett bra tag nu :o) Jag har minskat ner bilderna en hel del innan jag la upp dem, men när jag fick dem så var de typ på 8 MB styck. Detta innebär att om man har lust så kan man verkligen zooma in så man ser saker som man inte ens visste man hade i ansiktet. Hemska tanke! *hehe*



» Sara

fina bilder! :))

2011-07-06 // 18:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback