» NY VARDAGSKLÄNNING & LÖPARSKOR

 

..och med vardag så menar jag inte en klänning att ha på jobbet utan en varm härlig somardag då man är ledig.

Denna kommer från H&M är grymt skön! Lite skrynklig i materialet och med markerad midja. Finns i fler färger än denna!

Igår var jag och Joel och köpte löparskor. Först var vi på Löp & sko i Linné där en mycket trevlig tjej ur personalen tittade på våra fötter och hur vi satte ner dem när vi sprang på ett löpband. Tanken var att även köpa skor hos dem, MEN de hade väldigt lite inne, speciellt i min storlek. Jag har 42,5 i löparskor vilket innebär att jag måste ha herrskor. Rent utseende mässigt gör det inte så mycket då herrskor och damskor är väldigt lika, men herrskor är lite bredare fram vilket gör att de sitter sämre på foten. De hade ett par som var ok, men de såg ut att vara hämtade från 80-talet med mycket neongult och om jag ska köpa ett par skor för 1600 kr så vill jag åtminstonne tycka att de är liiite snygga :o)

Så.. vi begav oss till Stadium XL i Sisjön där vi provade olika skor i nästan en timme. Till slut så hittade jag ett par FRÅN BROOKS som var jättesköna som jag slog till på! Inte var de grymt snygga precis, men de var iaf utan neonfärger :o) Vi hade även lite tur och fick tipset om att uppge "SUMMER25" i kassan och fick där med 25% rabatt. inte helt fel

Nu ska jag bara ta mig i kragen oxå och faktiskt ge mig ut och springa i dem! :o)






anvönder du verkligen löparskor och klänning samtidigt? :)

2011-08-07 // 14:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback