» MORMORSRUTOR



Jag håller på att virka mormorsrutor som ska bli till en filt. Har virkat cirka 20 stycken nu och jag har väl räknat ut att det kommer att krävas minst 150 stycken till en hyffsad filt. En sak är iaf säker, det kommer ta tid! Fast från första rutan jag virkade så har jag kanske kortat tiden iaf med hälften så det går framåt :o)



» Anna

Sv:Haha...Okej ja den var riktigt häftig.

2011-03-18 // 16:05:59

Symöte hos mig på torsdag=)

2011-03-22 // 10:45:05
» Jonna

Hej! Supesnygga rutor! Sparar du ändarna för att sy in dem sen? Kolla då in Virkaholics blogg. Under Hur man gör finns en video som visar hur man virka in ändarna. Väldigt användbar!

2011-03-23 // 13:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback