» ÄNGSBLOMMOR

Hej på er! Kom precis hem från en prommenad vid ängarna och kohagarna runt Gunnebo slott. Väldigt vackert och rofyllt! Gick även förbi några hästhagar och passade på att klia en häst på mulen. Allt påminde mig väldigt mycket om när jag var mindre. Kan sakna det lite. Att inte ha några måsten och att kunna springa barfoto i gräset i tio veckor på sommaren. Nu får man hålla tillgodo med tre och så himla mycket barfotaspringande brukar det ju inte heller bli. Dock så kanske det blir mer i år än förra året då jag nu mera bor i hus. Jag plockade lite blommor som nu står i en vas i köket och sprider en härlig doft. Till midsommar ser jag fram emot att göra en fin midsommarkrans, helst av prästkragar och blåklint.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback