» MIDSOMMARKLÄDER

God kväll på er! :o) Sitter här i soffan och läser lite inredningsbloggar. Det finns en sida på nätet som heter Bloggkoll.se där de mest populära inom olika genrar finns listade. Det är lite komiskt för om man kikar på de 25 första inredningsbloggarna så har iaf 20 av dem inriktningen "vitt och lantligt" eller "chabby chick" eller vad man nu vill kalla det. Missförstå mig inte, den stilen är riktigt fin där den passar. Jag rycktes oxå med där ett tag och började köpa en massa blommiga och gamla saker, men jag har nu insett att det inte är riktigt jag. Det hade varit lite kul med en blogg som hade en liten annan inriktning med roliga idéer. Undra vart alla de här bloggarna kommer att ta vägen när "vitt och lantligt" trenden har blåst över? För ALLA trender blåser ju över. Undra om de då byter stil, eller om den här vita stilen verkligen är deras egen och inte någon de kopierat de 19 andra bloggarna. Själv har man ju en helt egen stil som inte är inspirerad av någon *hehe* Jojomen, det är viktiga saker jag sitter här och funderar på. För den som är nyfiken så funderar jag även på om man skulle dra över ytterligare ett lager lack på naglarna *hehe*


Nåja. Testade lite nya kläder som jag hade i garderoben. Funderar på om jag skulle ha nåt liknade det ovan på midsommar. Jag veeeet, det är långt kvar, men man kan väl få klura lite för det. Både kjolen och toppen köpte jag på H&M för nån vecka sen.

Idag var jag även och inhandlade ett alternativ till underkjol. Den är lite genomskinlig förstår ni. Hittade de är cykelbyxorna (?) på Cubus som funkar aldeles utmärkt! Såg att de även hade liknande på Gina. Tycker detta kändes som ett bättre alternativ än att springa runt och leta underkjol. Vart tusen köper man det lixom?

Just det ja håret ja. Så här ser det ut när det är helt nypermanentat. Lite väl smålockigt om ni frågar mig, men det ordnar upp sig på en vecka eller två :o)

Nu ska jag provsmaka min rabarbermarmelad som förhoppningsvis svalnat nu. Håller tummarna för att frysen tillhandahåller lite rostat bröd ;o)

Ha en fin kväll!



Min Linda! Du är sååå fin i ditt nypermanentade hår... och vilken midsommar-outfit!! Puss på dig

2011-05-20 // 11:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback