» TANTKAVAJ & MOSSIG ÖGONSKUGGA

Idag har jag varit inne i city en sväng. Jag hade nästan glömt vad mycket folk det brukar vara på lördagar! Men jag stångade mig fram mellan alla människor och hittade änligen något som jag varit ute efter ett bra tag nu. En kavaj av det tantigare slaget inne på Lindex och en jättefin brungrön ögonskugga från Smashbox! Kavajen kommer bli perfekt till lite rockigare kläder och ögonskuggan kommer atta vara fin jämt *hehe*

Min bror med familj har precis varit här å fikat en sväng :o) Till fikat så hade jag köpt första lussekatterna för i år. Dock så tycker jag de är godare som man gör själv för då kan man ha i mer saffran så att de verkligen smakar ordentligt!

Snart tänkte jag slänga ihop lite bullar. Bra att ha i frysen om man skulle få ovänat besök! :o)

Hoppas ni får en fin kväll!



Hej!

Vad roligt att du har besökt våran blogg, och att du även gillade våran julkrans!

Kram

2011-11-21 // 19:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback