» WALLSTICKERS- FJÄRILLAR

Nu är vintern här! Eller ja, det är ju inte så mycket snö precis. Om man ska vara helt ärlig så har jag faktiskt inte sett till en endaste liten snöflinga ännu. Och vilket år vid den här tiden kunde man ta de orden i sin munn sist lixom?! Men skrapa rutorna fick jag iaf göra imorse. Det var sån där riktig tjock is så man fick ta in för kung och fosterland för att få rutorna is fria. Ikväll har jag pluggat in min alldeles nyinköpa kupévärmare och ställt timern så imorgon bitti så hoppas jag att jag kan sätta mig i en varm, skön och is fri bil! :o)

Förra veckan så beställde jag Wallstickers i form av fjärillar från Vinylahem.se som har massor av fina stickers till fin fina priser! Nu har jag satt upp dem i sovrummet. Men jag är inte riktigt säker på att jag gillart. Vad tycker ni? Det känns lite för mycket på nåt vis? Bra är iaf att de är väldigt enkla och ta ner och sätta tillbaka på arket för framtida användningar.

Ps. Gardinerna har jag sytt alldeles själv och de är nu mera min favorit modell på gardiner. Dels är de fina och dels är de väldigt lätta att sy! Eller ja, just till det här fönstret så var det lite jobbigare för jag fick skarva och mönsterpassa tyget för fönstret är så brett.



Fint det blev!

2011-11-16 // 09:39:47

såg precis någon som hade satt sånna inne i badrummet vid toaletten hehe :P

2011-11-16 // 11:03:16
» suzan

sKIT go blogg du har där !

jag undrar om du vill kolla in lite i min blog.. för den har sjunkit jätte mkt :( blir alltid så ledsen av att titta på min statsik !

Jätte gulligt om du kunde kommentera också! puss på dej !!! http://ssuzan.devote.se

2011-11-16 // 12:34:07
» Anna

Sv: jag får nog med börja skriva upp vad jag önskar mig=) Ja köpte faktiskt en sån gratängform till en kompis i födelsedagspresent, dom är jättefina.

2011-11-16 // 16:25:04

Tycker det blev fint men tror det blivit ännu finare om du bara använder en av färgerna, känns som mer stilrent både med samma färg och färre fjärilar.

2011-11-16 // 18:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback