» STOLSITSTYG

Idag var jag på Stoff & Stil och köpte tyg till mina stolar. Jag kunde inte välja så jag köpte två olika :o) Ett kraftigare mörkblått och ett fårullsliknande tyg. Det är ju dessutom lätt att byta tyg om man häftar fast det med en hästpistol så jag får nog tillfälle att använda båda två :o)


Efter jobbet så var jag på Sportlife och köpte ett gymkort. Jag har som mål att träna två gånger i veckan. Blir det mer så vet jag att jag kommer tröttna fortare. Planen är att testa diverse danspass. Jag gillar ju att dansa så det känns som att det kan vara min grej :o) Jag är sjukt osugen på att ställa mig inne på gymmet och lyfta vikter. Jag har gjort det i tre år och det känns lixom som att jag är klar med det. För att fira mitt nya gymkort så var jag inne på Team Sportia för att köpa en gymbag, men jag kom ut med något annat. Jag hittade ett par byxor från Cassall som var långa i benen! Vet ni hur svårt det är att hitta träningsbyxor som är det?! Visst, man kan köpa herrmodell, då brukar de vara längre. Men gällivarehäng ner till knäna är inget som jag uppskattar så värst mycket :o)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback