» PYNT UNDER GLASKUPA

Jag var lite trött på blommgruppen jag hade på köksbordet så jag frågade Jossan om han hade nån kul idé på vad man kunde ha istället. Hon tipsade om en glaskupa som fanns på Åhlens så den slog jag till på. Sen vart jag nere i källaren och rotade och hittade ett guldfat som jag sprayde vitt. Blommorna tog jag till vara på från blommgruppen och satte i en glasskål. Kronan och blomman i betong är köpta på Dimoda på Frölunda Torg.

Idag har det varit helt underbart väder! Jag och Joel har gått en långpromenad och kanske köpt årets sista glass :o) Sen har ja sågat till ett träd i MDF som jag ska sätta mot väggen med en ljusslinga bakom. Så nu gäller det bara att hitta en batteridriven ljusslinga. Känns som att det hade varit lättare om det hade varit jul.

Den här helgen har varit jätteskönt! Jag har sovit tills jag vaknat och tagit dagarna som de kommit. Känns som jag behövde det. Nu är det tredje gången sedan efter semestern som jag är förkyld :o( Annars så brukar jag åka på en förkylning max en gång per år. Nu längtar jag tills jag blir frisk och får min energi tillbaka. Känns inte som den varit på topp på ett bra tag. Jag vill känna mig pigg när jag kommer hem från jobbet och sugen på att hitta på saker. På den sista tiden har jag bara velat slänga mig i soffan.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback