» BEATRICE 3-ÅRS KALAS!

Igår så var det 3-års kalas för min brors tjej! Hon fick så mycket leksaker så förvirringen över vilka som var roligast att leka med var total *hehe* Innan gästerna kom så monterade Beatrice och jag ihop två gräddtårtor.
 
 
Tårtan består av ljusa bottnar. I första lagret så hade vi chokladpudding och skivad banan och i andra laget glasskräm, dvs lika delar vaniljkräm och grädde. På toppen har vi dekorerat med maränger och hallon. Runt om har jag spritsat grädde. Jag fick snåla lite på grädden för den höll på att inte räcka. Ve och fasa!
 
Födelsedagsbarnet i sin prinsesskrona :)
 
Beatrice i full färd med att slita upp paketen.
 
Farfar och Beatrice. Trumman var populär :)
 
Dags för fika!
 
Och att blåsa ut ljusen på tårtan!
 
Stolt faster!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback