» COOL LAMPA!

 
Hur cool är inte den här lampan från Clas Ohlsons?! Vill ha! Enda problemet är att jag verkigen har tänk och tänkt för att hitta en lämplig plats för den, men jag kommer verkligen inte på något bra ställa att ha den på :( Vilket i-landsproblem va?! Om vi bara får bygglovet och om vi bara blir klara med tillbyggnaden så kan jag kanske ha den i det nya rummet. Men det känns till och med lite väl knasigt för att vara mig att köpa en lampa till ett rum som inte ännu finns. Så jag får väl helt enkelt bärga mig. Lampan finns iaf som bordslampa och en större modell att ställa på golvet.

 

När ni läser det här så sitter jag på Manana med några före detta kollegor och svullar i mig tapas! Älskar det stället! Det roliga är att trots att det finns kanske 25 tapas rätter på menyn så lyckas jag alltid välja samma *hehe* Men varför gå ifrån ett vinnande koncept lixom *hehe*

 

Vad händer annars då? Jo, ni vet de där tränings dvderna som jag skrev om. Nu har jag gjort mitt 10 pass på Level 1 så nästa gång är dags att gå vidare till Level 2. Om man jämför med första gången jag gjorde Level 1 och nu så måste jag faktiskt säga att det går mycket lättare nu!

 

Förutom att träna så har jag faktiskt varit rätt pysslig de senaste dagarna. Jag har gjort en lampa av en ljuslykta. Jag har köpt en paper machet älg som jag ska vira garn runt. Jag har varit på loppis och köpt på mig lite grejer som jag tänkt spryamåla. Jag har beställt grafitti färg och jag har bakat(?) glass och förberett pannacotta tills fredag. I helgen tänkte jag göra en låda att sätta spottar i under överskåpen i köket. Måste bara ge mig ut på en liten inköpsrunda av spottar först så jag vet hur stora hål jag ska borra upp :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback