» EMELIE & PONTUS BRÖLLOP!

I lördags var vi på bröllopet mellan Emelie och Pontus. Vigseln ägde rum i St Bigittas kapell i Majorna och festen hölls på Malins Skafferi i Nya Varvet. Det var verkligen jättevackert och brudparet formligen glittrade av lycka hela dagen lång! Emelie var så himla fin! Pontus med för den delen, men visst dras ögonen till bruden en aning mer :)
 
Efter vigseln var det middag med en hel massa tal och roliga bildspel. Jag tror bestämt att mina tårtor gick hem :) Efter att man svullat i sig en massa läcker mat så var det sedan dags för dans ända till klockan två när det stängde ner. Jag hade verkligen en jätterolig kväll! Det finns inget bättre än att vara omringad av sina vänner och den man älskar när det finns så mycket kärlek i luften. Nedan ser ni en hel drös bilder. Jag var lite lat och lät Picasa lägga ut dem själv. Större bilder finns på Facebook :)
 
 


Ja, det var så fint! Och det var så kul att få spendera hela dagen och kvällen med alla er vänner! Men jisses vad jag ser rund ut om magen!

Svar: Visst va det roligt!
Du är jättefin! :)
Linda Einemark

2012-08-27 // 21:15:17
» Anna

Så fint brudpar

2012-08-28 // 17:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback