» FÖRVARING AV PRESENTPAPPERSRULLAR

 
Hur förvarar man sina rullar med presentpapper? Jo en en pappeskorg så klart! Förut så hade jag dem i vår skjutgarderob ovanpå garderoberna, men där ville de inte riktigt stanna utan rullade ner när man var där och petade på en rulle. Kort och gott så blev detta den nya lösningen. Dock så var inte just denna planering så uppskattad av hjärtat så nu står korgen mellan sängen och byrån istället. Men det funkar fint det med :)
 
Just nu så ligger jag på Smitten och solar. Helt underbart! Jag unnande mig själv att gå ett par timmar tidigare från jobbet idag. Man får verkligen suga det sista ur sommaren. snart är hösten här. Vilket iof är en fin årstid, men inget slår sommaren!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback