» BLÅKLINT OCH FREDAGSMYS

 
Då var den första arbetsveckan efter semestern till ända och hej vad den gick fort! Ikväll blir det fredagmys med älsklingen. På lördag ska jag vara barnvakt åt min brosdotter och på söndag blir det 3-års kalas för samma tjej. Någonstans där emellan ska jag och Beatrice baka trårtor oxå :) Annars tänkte jag bege mig ut på en liten shoppingrunda på lördag. Jag är sugen på nya höstkläder!
 
Blåklinten som jag fick med mig hem ifrån Falköping blommor fortfarande fint. Sen gillar verkligen emalj kannan som jag köpt på Ikea :)
 
Efter jobbet idag utförde jag ytterligare ett hemma-gympa-pass. Det var om möjligt ännu jobbigare idag. Kan dock bero på att jag har träningsvärk från igår. Och nu har jag om möjligt ännu mer träningsvärk vilket gör det aningen smärtsamt att ta sig ner från ovanvåningen. *hehe*
 
Nu sitter jag med ett vinglas nära tills hands och väntar att maten som står i ugnen ska bli klar. Det vankas färskostfylld kycklingfilé inlindad i bacon och med hemmagjord potatisgratäng till.
 
Hoppas ni har en helt fantastisk fredagkväll!
 
 


» Hanna

Vilka bra helgplaner!

2012-08-18 // 21:17:22
» Hanna

Vilka bra helgplaner!

2012-08-18 // 21:17:26
» Hanna

Vilka bra helgplaner!

2012-08-18 // 21:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback