» HYACINTKRUKA

 
Hej gott folk!
 
Idag är sista dagen på keramik kursen. På ett sätt så är det tråkigt att den är slut, men i december så är det så mycket annat som man vill hinna med så det kanske inte är så tokigt trots allt. Jag har iaf redan anmält mig till samma kurs till våren igen! :o)
 
Den här vasen/krukan till vänster var egentligen tänkt att bli en mugg utan handtag, men jag tyckte den blir lite väl hög för att agera kaffemugg så den får husera hyacint istället :) Funkar det med!
 
Om jag ska vara helt ärlig (och det ska man ju vara) så var det ett tag sedan jag tog den här bilden och idag är den faktiskt utslagen. Den är vit och luktar jättegott om man sätter näsan nära, men annars så sprider den inte så mycket doft så det får nog bli en blå nästa gång. De ska tydligen dofta mer :o)
 
Ska ska jag slänga i mig lite mat innan jag sticker till kursen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback