» NAMNSKYLTAR I KERAMIK

 
Annandag jul. Det är inte klokt vad fort tiden går. Snart är julen över och vi är inne i ett nytt år. Jag ser fram emot nästa år. Tillbyggnaden ska bli klar och vi ska åka till San Fransisco och hälsa på Åsa. Där emellan så blir det några weekendresor och annat skoj. Det lutar med andra ord åt att det blir ett bra år. Just nu så måste jag erkänna att jag mest ser fram emot att huset ska bli klart. Jag har gjort en ny insikt och det är att jag verkligen inte tycker om att leva i ett ett kasos. Nu ska vi snart bege oss tillbaka till Götet för att börja med uppfräschningen av köket. Jag får inte glömma att ta lite "före bilder" innan vi sätter igång. Det är alltid kul att kunna gå tillbaka och titta på när allt är klart :o)
 
Skyltarna här ovan gjorde jag i kermiken i höstas. Tycker de blev rätt fina med spetsbanden :o)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback