» NYA STÖVLAR & NYTT HALSBAND

I Stockholm så köpte jag inte bara en klänning utan även ett par stövlar. Har tänkt länge att ett par svarta stövlar har fattats mig, men inte tillräckigt mycket för att jag skulle vilja punga ut med tvåtusen. Kort och gott så tänkte jag vänta till rean och när rean väl kom så blev allt snabbt väldigt utplockat. Gissa då om jag blev glad när jag hittade de här stövlarna på JERNS i Stockholm. De är precis så som jag vill ha dem, enkla, fin form, låg klack och högt skaft. Att de bara kostade häften av vad de kostat gjorde ju inte saken sämre heller :o) Tror de här kommer att bli mycket välanvända.


Gina Tricot så köpte jag förra veckan det här halsbandet som jag fått många komplimanger för. Senast igår kom en för ig okänd tjej fram på jobbet och frågade vart jag köpt det. Nu håller vi bara tummarna för att det behåller färgen tills jag tröttnat på det :o)


Just det ja! Joels Flygande Jacob igår blev mycket god! Trots sweet chili sås istället för chilisås *hehe* Och min chokladkaka smakade fint till dessert!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback