» MELLANDAGSSHOPPING


Under mellandagarna så blev det en del shopping. Bland annat det på bilden ovan. Fast så mycket på rean hittade jag inte, tror bara det var shortsen som var på rea. Äntligen hittade jag en lång kofta som jag gillade, den gamla missbrukade jag så mycket så den gick sönder. Faktum är att det nog är det första plagget jag ägt som jag faktiskt fått slänga på grund av att det var utslitet. Köpte även två tröjor från H&M's vårkollektion samt ett linne och en topp som jag tänkte kunde vara praktiska att ha i Afrika.

In med det nya ut ut med gamla right? I mellandagarna så städade jag även ur mina garderober. Det blev en överfull flyttlåda med kläder som jag körde till Erikshjälpen. Trots detta så känns inte min garderob alls så mycket luftigare. Får nog dubbelkolla så inte hjärtat inkräktat på mitt garderobsterritorium, dvs mina 80 procent av garderoben *hehe*

Idag var jag och gymmade för första gången efter jul. Jag måste erkänna att det var aningen tungt, men det kändes ändå bra att röra lite på fläsket efter alla onyttigheter. :o)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback