» REAGRANAR

De små miniplastgranarna på Ikea var ju väldans populära innan jul. Dock så tycket jag de var lite väl dyra, tror de kostade runt 130 kr styck. Å det mina vännder är inte mycket gran för pengarna det *hehe* Imorse när jag var på ICA Maxi så hittade jag de här fina granarna i plast för ynka 45 kronor styck! Två stycken fick följa med mig hem :o) Nu är ju julen snart över, men det lär ju komma fler. Om inte Maya indianerna får rätt det vill säga och jorden går under 2012, men det tror jag inte ett dugg på!

Igår kväll var jag barnvakt år min brorsdotter. Hon är verkligen underbar! Så himla lätt att ha att göra med! Sen är hon fasligt söt när hon kallar mig "faster Linda" hela tiden :o)

Idag är det strålande sol ute! Vilket betyderl ångromenad!



Vilket klipp... Håller med om att Ikeas var lite för dyra.. Fasen att jag missade dessa...

2012-01-31 // 09:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback