» SNAJSIG RYGGSÄCK


Jag har gått och köpt mig en ryggsäck. Bortsett från diverse backpackande så har jag nog inte använd ryggsäck sedan lågstadiet. Sedan ett tag tillbaka så har jag upptäckt att jag får ont i nacken (eller ja, området där nacken möter axlarna lixom) om jag bör tunga väskor och kassar för länge. Vad är väl då inte bättre än en ryggsäck för att avhjälpa det här lilla problemet? Kort och gott (ok, efter en hel del velande) så gick jag och köpte mig en ryggsäck i läder. Jag inveg den i söndags och jag gillarn skarpt! Snygg OCH praktiskt. Kommer blir perfekt när vi är i Rom och Barcelona, eller när jag får för mig att gå in till stan på somrarna.

När jag ändå var inne på Accent så investerade jag i en ny plånbok då min gamla höll på att ramla isär. Det blev en svart sak från mitt favoritmärke för väskor, Fiorelli. :o)



Nu ska jag fortsätta rita huset och tillbyggdaden i Catia V5. Det tar sin lilla tid, men med en 3D modell så får man en mycket bättre känsla för hur det kommer att se ut, vad som är snyggt och vad som är mindre snyggt. Senast jag ritade i Catia var när vi skulle bygga om för ett år sedan. Jag märker att jag glömt endel sedan dess, men det är ändå sjukt vad fort det kommer tillbaka. Minns till och med sånt som jag lärde mig när jag var mellan uppdrag och satt och gjorde tutorials :o)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback