» NYA KLÄNNINGAR

Som ni kanske har gissat er till så har jag semester. Där av bloggtorkan. Synd att inte även den verkliga världen kunde vara lika torr *hehe*. Hur som helst. Första semsterveckan spenderades med bästa tjejkompisarna och förra veckan var jag och Joel  i Väjern/Kungshamn/Smögen och hälsade på släkt och vänner. De sista dagarna fick vi fint väder och vi var modiga nog att doppa oss två gånger i havet. Lite kallt, men ändå väldigt underbart! Nu på onsdag rullar bilen ner mot Österlen. På vägen mellanlandar vi i Malmö/Lund för att hälsa på min gamla studiepolare med familj. Man får passa på när man har vägarna förbi, vilket vi tyvärr inte har så ofta. På lördag blir det bröllop vilket leder mig osökt in på bilderna ovan.
 
Jag har nämligen råkat reashoppa lite! :) Men har man suktat efter ett plagg till fullpris så kan man bara inte lämna kvar det i affären när samma plagg säljs så sanslöst billigt. Den långa hallonröda klänningen köpte jag för 399 kr (ord pris 799 kr) på MQ. Klänningen längst upp till höger hittade jag på Zara och den kostade ynka 249 kr (ord pris 799 kr). Sist men inte minst, klänningen längt ner till höger kommer även den från Zara och gick loss på hela 129 kr (ord pris 399 kr). Vilka kap va?! Är löjligt nöjd! Nu är bara den stora frågan vilka av klänningarna ovan jag ska ha på de två bröllop jag ska på i augusti och vilken klänning som inte får vara med och leka. Jobbigt dilemma ;o)
 
 


Hej,vilka fina klänningar! Tycker du borde ha den röda på bröllopet. :D Kram

2012-07-31 // 15:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback