» BOLAGRET FYND

Som någon kanske har noterat så har det varit lite tyst här de senaste dagarna. Det beror på att jag gått och blivit magsjuk :o( Det började natten till onsdagen, sedan blev Joel oxå dålig på onsdag morgon. Vi tror att resterna av Nasi Gorengen och räkorna där i är boven i dramat. Jag åt nämligen det till lunch i tisdags och Joel åt det till middag samma dag så det stämmer ganska bra tidsmäsigt. Oavsett vad det berodde på så var det inge roligt. Igår sov jag hela dan, men idag har jag jobbat hemmifrån. En snäll (smitträdd ;o) kollega kom förbi med min dator. Jag är fortfarade lite knas i magen. Men imorgon så bör jag nog kunna gå till jobbet igen. Så himla kul är det faktiskt inte att vara hemma, även om Joel oxå har varit det. Man är inte sitt mest sociala jag när man inte mår bra.

Nog om mitt hälsotillstånd :o) Ovanstående fyndade jag till 50% rabatt på Bolagret förra helgen. Mycket nöjd med mina fynd :o)

Imorgon åker jag hem till Falköping för att träffa mamma och pappa och Emily. Ska bli mysigt!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback