» BILDER FRÅN 28-ÅRS DAGEN

I lördags fyllde jag 28 år. Det firades med lunch på Långedrags världshus, 30-års fest och schlager seger till Sverige! Långedrags världshus är otroligt fint på sommaren och maten är verkligen kanon. Vad som var lite klurigt att hitta en parkeringsplats. Efter att kört runt i typ 20 minuter så gav vi upp närområdet och parkerade en spårvagnshållplats in mot stan och gick sista biten. Har man bestämt vart man vill käka så har man *hehe*. 30-års festen var Joels barndomskompis och bestod av massa folk och väldigt god mat! Att avsluta kvällen hemma i tv-soffan med schlager seger var inte helt fel det heller!

Idag blev jag så väldans sömning efter jobbet så jag har inte gjort många handtag. Jag hade storslagna planer på att gå ut och gå, men med tanke på att jag inte ens orkar resa mig för att gå ut till köket och hämta något att dricka så får det nog va *hehe*




» Hanna

Fina bilder! Har en liten fråga, för ett tag sedan sydde du några jättesöta ugglekuddar. Skulle du kunna visa hur du gjorde, skulle så gärna vilja sy såna till mina syskonbarn :)

2012-05-30 // 18:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback