» NYA RAY BAN


För cirka två veckor sedan så beställde jag ett par polariserande Ray Ban i storlek large från Lenssavers. Igår kom de och jag är så himla nöjd! Nu får det gärna bli lite sol ute så jag får inviga dem på riktigt. Grymt skönt med polariserande för ögonen. Jag trodde aldrig att det skulle vara så stor skillnad förrän jag provade.

Idag har det inte varit mycket action. Jag och Joel har sett två avsnitt av "Game of Thrones" som är en riktigt bra serie! Nu funderar vi lite på att åka upp till Delsjöområdet och gå en riktigt långpromenad. Eftersom det inte är så fint väder idag så kanske det inte är så vansinigt mycket folk där som det kan vara ibland.

Ikväll så funderar jag på att laga kycklingsoppa och att köpa något gott bröd till :o) Annars blir det nog en väldigt lugn kväll. Jag jobbar ju trots allt imorgon. Sista dagen på mitt nuvarande uppdrag dessutom.



snygga!!

2012-05-17 // 21:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback