» JUL PÅ TJOLÖHOLMSLOTT

Igår var jag, mamma och pappa på jul på Tjolöholms slott. Det var jättemysigt! Massor av pyntade julgranar och goa grejer att smaka på :) Jag och Joel köpte tre kilo ost och jag köpte i vanlig ordning vaniljfudge som för övrigt är slut nu *hehe* Idag har vi hjälp min bror att flytta. Det tog på krafterna så när jag kom hem så råkade jag slumra till lite i soffan med en tidning på magen. Även om förkylningen är mycket bättre så känns det verkligen när man anstränger sig att energin inte är på normalnivå. Nu ska jag hänta något varmt att dricka och se två avsnitt av The Vampire Diaries.
 


» Åsa

Snyggingar! Och så fick man sig en rejäl dos JUL!! :-)

2012-11-21 // 11:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback