» KERAMIKÄNGEL

Söndagkväll.. trots hosta så har det ändå varit en rätt bra helg :o) Har pysslat endel och slappat i massor! Jag har bland annat snickrat ihop tre skrivbordslampor, två till mig en en till Josefine. Nu fattas det bara en lampskärm. Jag håller tummarna för att jag hittar en på Gekås på torsdag, om inte så har jag spanat in en hos Ellos som kan funka. Det luriga verkar vara att få tag i en textilsladd som inte kostar skjortan.
 
Det går framåt på keramiken och jag är fortfarande lyrisk över mitt nya intresse :o) Den här ängel som man ska sätta ett ljus i fick jag med mig hem från kursen förra veckan. Alstret är faktiskt helt min egen idé den här gången. Annars så finns det ju alltid en massa bra ideér att "låna" på nätet.
 
 
Just det ja, Vi har bestämt oss för byggfirma nu. Det blir Edenorg som vi anlitade sist. De var här i torsdags och vi gick igenom allt material. Det kändes jättebra! De ska börja den 3:e december och de har lovat att få upp en isolerad och vattentät tillbyggnaden innan jul :o)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback