» KORGAR TILL BLOMMOR OCH JULGODIS

Hej på er! Äntligen så känns det som att förkylningen börjar att bli lite bättre. Skönt! Efter jobbet idag svängde jag in på Lindex på Frölunda Torg där jag hittade en jättefin, jätteröd, men ganska enkel klänning som jag tänkte ha på julafton. Om inte förr :o) Sen hittade jag en annan silkig klänning på rea i rostiga färger. Den var så billig och satt bra så jag kunde lixom inte låta den stanna i butiken så nu bor den hemma hos mig istället. Får se när jag får tillfälle att använda den :o)
 
Idag är det kermikkurs igen. Jag tror jag ska ägna dagen åt att glasera lite grejer och kanske tillverka några fler änglar. Passar ju nu när det är jul å allt :o)
 
Här nedan ser ni en bild på hur korgarna blev efter att det fått känna på den vita sprayfärgen. De kommer att fungera utmärkt till julgrupper eller som presentlåda för diverse julgodis :o) I och med att vår farstu kommer att rivas inom kort så kunde jag spreja hej vilt där utan att bry mig om att förstöra något. Skönt att slippa vara ute :o)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback