» EGOBILDER

Nääääeee! Lägga upp bilder på sig själv så där! Sånt gör man inte ostraffat *haha* Hon måste verkligen tro att hon är nåt! ;o)
 
Nu råkar det vara så här att jag tror att jag är något, alla är någon! Sen tyckte jag hade en snyggdag idag och bestämde mig för att föreviga den med några bilder och det är det väl ingen som dör av :) Nackdelen när man alltid är fotograf är att man själv sällan är med på några bilder och det gäller ju att dokumentera sitt nylle innan rynkorna börja komma smygandes.
 
Förutom att leka med kameran idag så har jag varit riktigt proaktiv. Jag har power walkat, vart på loppis och köpt en bricka samt en virkad duk som jag ska använda till kommande keramik alster. Jag har varit på Frölunda Torg och köpt lite presenter och druckt en good smoothie Naked Juice Bar. Jag har bakat en äppelkaka med äpplen från trädgården och jag, Joel och hans pappa har börjat riva ner eteniten på huset. Hua mig vilka äckliga stora spindlar det bodde mellan eteniten och den gammal träfasaden! Får rysningar bara jag tänker på det! Sist, men inte minnst så har vi i kväll varit inne hos Joels föräldrar, fikat äpplekaka och kollat på hockey :) Mycket bra dag om ni frågar mig!
 


Jättevacker :) Ha en fin dag!

2012-10-22 // 09:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback