» ATT SÄTTA SPOTLIGHTS UNDER KÖKSSKÅP

Igår när jag kom hem efter jobbet så pausade jag i soffan med en kopp te och kikade på ett avsnitt av The Gates, ännu en vampyr serie. Är ju lite svag för sånna serier som mina vänner säkert vet. Jag har sett två avsnitt av serien nu, men jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillarn eller inte. Får nog ge den några chanser till iaf :)
 
När jag var färdig pausad så förberedde jag tårtfyllningar till en tårta som ska avhämtas på lördag, jag kokade en fond som ska användas till lördagens middag och jag bakade focaccia. Så lätt det var att baka focaccia, man behövde ju inte ens knåda degen lixom :o) Sen körde jag tredje passet på Level 2 av Gillians work out video. Sjuuukt jobbigt! Men det känns som att min kropp behöver den fysiska ansträngningen :)
 
Ikväll blir det en promenad med Sabina i Skatås. Ska bli skoj!
 
Nu till det jag egentligen tänkte skriva om. Jag har ju hållt på och fixat med spottarna under köksskåpen nu några dar och så här blev resultatet.
 
Jag har alltså gjort två lådor som jag borrat hål i för spottarna i. Efter vissa smärre missöden så sitter de nu på plats och man ser inte ens vart jag skravat i en bit i lådorna. Hilma tur för jag var lite orolig för att det skulle synas och att jag skulle gå och söra mig på det. För att få ut sladden så gjorde jag ett litet jack i lådan mot väggen till. Strömbrytaren var en himla käck sak som jag hittade på Clas Olsons. I springan mellan lådorna och köksskåpen så har jag lagt en akrylfog.
 
Här ovan ser ni min fina iskarvning som jag var tvungen att göra då lådorna blev förkorta. Jag skyller allt på ett måttband som inte började på noll. Armaturen tejpade jag fast innuti lådorna med silvertejp.
  

 Och det här är epgrejerna som jag använde. Ett paket med tre spottar plus en transformator, en extra transformator, kable och två strömbrytare. Allt är köpt på Clas Ohlsons och det var lätt som en plätt att koppla ihop :)
 
 


» Pappa

Bra gjort stumpan. Det syns varifrån Du fått Dina gener.

2012-09-06 // 18:08:45
» Linda

Ja snickargenerna kommer ju helt klart från dig pappa! Bakgenerna har nog mer mamma bidragit med :)

2012-09-06 // 19:16:32
» Pappa

Jag kan ochså baka.Jag kan det mesta.Tror jag

2012-09-06 // 23:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback