» GÖRA EGET KAKFAT AV LOPPISFYND

Hej på er! När ni läser det här så glider jag och älsklingen runt i Köpanhamn :) Jag tänkte iaf passa på att visa det här kakfatet som jag knåpade ihop i veckan. Det består av en tallrik och en ljusstake som jag limmat ihop med Karlssons klister och där efter sprayat med vit färg som jag köpt på Highlights.nu. Snajsigt va?! :)
 
 


» RA

Snyggt!!

2012-09-17 // 11:50:38
» elin

hejhej!

Jätte fint gjort
vad använder du för glasfärg för att få det sådär täckt å bra? eller målar du bara flera gånger?

Svar: Hej! Jag använder grafitti färg jag köpt från Highlights. Den täcker hur bra som helst. Bara ett lager behövs :)
Linda Einemark

2012-10-13 // 20:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback