» TRÅDKORG

Hej fredag! Ikväll kickar vi igång helgen med en middag med Anna och Markus. Till förrätt så har jag förberet en färskosttårta med kallrökt lax och pepparrot, till varmrätt blir det renstek med diverse tillbehör. Hoppas den blir lika god som den jag åt på Dinner 22 en gång för det var det godast köttet jag ätiti. Så himla mört! Till dessert blir det äppelpaj med hemmagjord vaniljglass. igen? Kanske ni tänker nu, men det är ju så himla gott!
 
Imorgon så tar jag med mig Joel till Kungälv för att gå på en tårtmässa och på eftrmiddag lyfter planet mot Cannes. Jag ska nämligen på konferansresa med jobbet i fyra dagar. Det ska bli så skönt att få lite värme och sol på nosen innan man kastar in sommarhandduken för den här gången. Sen har man får en kort arbetsvecka nästa vecka är ju inte helt fel det heller :)
 
Den här trådkorgen på bilden nedan köpte jag på Clas Ohlsosn för ett tag sen. Jag kände att jag behövde någonstans att göra av filtarna när de inte används. Tyckter den fyller sin funktion alldeles utmärkt! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback