» HELA SVERIGE BAKAR SLUTCASTING

 
Igår var jag uppe i Sthlm för slut casingen av HSB. Det var en lång, pirrig och rolig dag! Jag vet inte hur det gick ännu och jag kanske inte ska säga för mycket, men jag lyckades iaf i bakutmaningen och det är jag glad för! Birgitta sa att min skapelse var "mycket god till och med" *hihi* Det kändes som jag var mig själv, men det är svårt att visa vem man är på en kort intervju. Jag hoppas hoppas hoppas att det går hela vägen!!!!! Mitt paradbak fick bli dessa cup cakes. Bilden är tagen med mobilkameran så den är lite grynig, men det är iaf American spunge cake muffins med en forsting gjord på smör, färskost, florsocker nutella och jordnötssmör. Personligen så tycker jag de är himlans smaskiga, men sen har jag ju oxå en fäbläss för nutella just nu *hehe* Hoppas nu bara att juryn tyckte de var lika goda som jag! Blommorna är som vanligt gjorda i sockerpasta och de blå muffinskragarna har jag gjort själv :o) Just det ja, brickan har jag gjort på keramiken :o)
 
Nu är vi verkligen inne på slutklämmen av renoveringen! Känns så himla skönt! Och det kommer kännas helt underbart när vi städat överallt och vi har målat och tapetserat klart. Det är då det roliga börjar, piffandet! :o)
 
Jag har varit dödstrött idag så nu blir det ett avsnitt av Revenge och sen blir det att hoppa i säng tidigt!
 


» Hanna

Kul, håller tummarna!

2013-04-21 // 15:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback