» VI HAR FÅTT ETT NYTT RUM!

Äntligen så har de öppnat upp mellan hallen på andra våning och det nya rummet! Rummet känns faktiskt inte så pluttigt nu när alla väggar och fönster är uppe. Jag är glad att vi gjorde en vertikal vägg på ena sidan med en garderob bakom och snetak på andra sidan ut mot gatan :o) Golvet är lagt och gips uppsatt. Jag vet inte hur många gånger jag påmint dem om att vi vill ha ett uttag inne i garderoben för att kunna sätta dit en lampa, men detta har de glömt trots allt så nu får de skruva bort gipset igen. De har även satt elementet under fel fönster och de har glömt en kran på usidan av huset. Jag tycker verkligen att jag tjatar, men ändå tycks de glömma! Tröttsamt. Jag vet att det kommer att bli bra i slutändan, men det är så himla tråkigt att tjata och sen glöms det ändå bort.
 
De blir naturligtvis inte klara nu på fredag heller utan har de har flyttat dead-linen ytterligare en vecka. Tror det är tredje eller fjärde gången de skjutit på slutdatumet. Hoppas verkligen att det är sista gången nu!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback