» GARDEROBSVÄRMARE


Igår var Joel på svensexa och jag var ute och käkade på Taras med tjejerna till karlarna som var med på svensexan. Himla trevligt!! :o) Jag var fortfarande lite trött efter Xdins sommarfest som var kvällen innan så jag tog det lite lugnt med alkoholen.
 
Sommarfesten va toppen! Bäst var att djen spelade riktigt bra musik så det blev en hel del dansade. Jag tycker det är riktigt kul att dansa när det är bra musik, gott om plats och inte så vansinnigt varmt som det kan vara ute på klubbarna på stan... ibland tänkte jag skriva, men man svettas ju fasen alltid bort känns det som.
 
<--- Så här såg jag ut igår. Tyckte jag fick till en rätt somrig outfit utan att ha bara ben :o) Ni vet att man brukar säga att "har man inte använt ett plagg på ett år så är det lika bra att ge bort det" Fel! *hehe* Den här koftan har värmt garderoben mycket längre än så sedan jag använde den sist, men igår fick den möta dagen ljus igen.
 
Nu ska jag slänga i mig lite mat för att sen åka en sväng till Frölunda Torg tänkte jag. Känner att jag behöver komma ut lite. Det har blivit lite för mycket serie-tittade den här veckan, men ibland så är man helt enkelt inte på humör för så mycket annat.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback