» GULDKRUKOR

Nu när sommaren är över så har pelargonierna fått lämna farstufönstret för den här gången. Jag klurade ett tag på vad jag skulle ha istället och kom fram till några krukor i guld kanske skulle vara piffigt :o) Nu hittade jag inga när jag var ute på min lilla inköpsrunda, men istället så hittade jag vita på Plantagen för halva priset. Jag tycket de var fina i formen och jag kände på mig att de skulle passa att vara guldfärgade. Så i veckan så åkte guld sprayfärgen fram! Jag måste säga att jag tycker det blev himla tjusigt *hihi* Sen gillar jag de här gröna växterna skarpt. Vet inte vad de kallas, men de är så där lite spretiga och sköna :o)
 
 
Så här såg krukorna ut innan jag sprayade dem. Inte så pjåkiga då heller, men myyyyycket finare guldfärgade *hehe*
 
 
Imorgon efter jobbet så åker jag och hälsar på Emily i Falköping! Ska bli himla skoj! Det är förmodligen sista gången vi ses innan hon blir mamma så vi får passa på att njuta av tystnaden.. eller nåt *hihi* Det kommer kännas lite skumt att vandra runt i Falköping utan att ha några föräldrar att hälsa på längre. Jag tänkte iaf passa på och klämma in ett besök på Falbyggdens Ost och kanske ett på loppisen också om Emily släpper iväg mig ;o)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback