» ATT GÖMMA EN STRYKBRÄDA

Hej på er! Lite bloggtorka här några dagar nu, men så kan det bli ibland. Jag är iaf i full sjå med att förbereda helgens bröllopstårtor :o) Dekorationenerna är gjorda och sockerkakorna är bakade och de är även fyllda så nu står de i kylen och gosar till sig tills jag ska spackla, täcka och dekorera dem. Jag har en bild i huvudet över hur de ska se ut. Hoppas de blir like fina som ja tänkt mig :o)
 
Förutom att fixa med tårtorna så har jag även "gömt" strykbrädorna bakom dörren i tvättstugan. Den stora stod tidigare i städskåpet, men den var lite krånglig att kånka ut varje gång  man skulle stryka (läs: typ en gång varannan månad *hehe*) Jag satte en ögla på vardera sidan om strykbrädan och sen köpte jag ett gummiband(?) att spänna fast strykbrädan med. Är man bara lite sugen på att stryka så kan man använda den lilla bänkstrykbrädan istället :o)
 
Nähää.. om man skulle ta och spackla en tårta eller två.. :o)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback