» SNAR 30

Usch då, då närmar man sig 30-strecket med stormsteg! Hemska tanke! För att göra det hela till en lite mer angenäm upplevelse så håller jag på att styra på en 30-års fest med "Studio 54" tema. Tänk 70-tals glamour. Jag ser grymma outfits framför mig *hehe*


Helgen som gick tog jag och Joel Danmarksfärjan och bunkrade upp med alkohol så ingen kommer att behöva lämna festen törstig ;o) Nu håller jag på och klura på vilken mat jag ska laga, men jag har inte ritkigt bestämt mig ännu.

Jag har iaf tagit mig friheten att knåpa ihop en liten önskelista som ja är tämligen nöjd med om jag får säga det själv *hehe* Jag vet inte hur det är med er, men jag tycker det är jättebra när folk önskar sig grejer då slipper man grubbla på vad man ska köpa :o)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback