» DYI- EN LITEN ÄNGEL


Dan före dopparedan. Det är inte klokt vad tiden går fort! Imorn är det julafton. När man var liten så var det den viktigaste dagen på hela året. Idag känns den fortfarande viktig, men inte alls på samma sätt. Nu tycker jag att hela december och fram till Nyår känns lika mysigt och speciellt :)

Jag var hos Sabina och pysslade förra veckan och då gjorde vi sånna här änglar. Spetsen har jag fått av mamma. Jag klippte av en lagom lång bit och sydde ihop båda ändarna. Sedan tråcklade jag ena kanten var efter jag drog ihop allt som en klänning :) Till fötter har hon två pärlor och vingar av fjädrar på ryggen. Huvudet består av en kula i trä. Allt är som vanligt fäst med smältlim. Tycker den blev ganska söt :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback